دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) روشی نوین در کسب و کار اینترنتی محسوب می شود، که شما را در افزایش فروش و گسترش سهم بازار با استفاده از ابزار های دیجیتال یاری می کند. اولین بار در سال ۱۹۹۰ میلادی بحث دیجیتال مارکتینگ مطرح گردید. به واسطه Digital Marketing کسب و کارها بازاریابی خود را هدفمندتر انجام می دادند. در گذشته مردم برای تبلیغات و بازاریابی از شیوه های سنتی مانند مجلات، روزنامه ها، بیلبوردها و … استفاده می کردند. امروزه بنا بر نوع کسب و کار از ابزارهای مناسب دیجیتال برای بازاریابی استفاده می شود. تلویزیون اولین ابزار دیجیتال مورد استفاده در آن زمان بود. برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود با مشاوران ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کارشناسان تارال با شناسایی دقیق نیازمندی ها و شرایط حاکم بر هر کسب و کار، از طریق مطالعه دقیق جزئیات مربوط به آن کسب و کار ابزار های دیجیتال مناسب  را انتخاب کرده که به موثرترین وجه، مناسب آن کسب و کار باشد. در این صورت نه تنها نیازهای اصلی شما برآورده می شود بلکه به صورت چشمگیری به افزایش کارایی و افزایش سهم بازار کسب و کار شما کمک می کند. در تارال فرآیند برنامه ریزی و اجرای پروژه به گونه ای است که پس از انجام تحلیل های لازم، متودولوژی اجرایی و فناوری و ابزارهایی انتخاب می شوند که به بهترین نحو ممکن، مناسب اجرای ان پروژه خاص باشد.

در زیر انواع روش‌های Digital Marketing ذکر شده است.