رپورتاژ یا رپرتاژ خبری

به خبر تبلیغاتی گفته می شود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کارها نوشته می شود و در سیت های خبری پر بازدید منتشر می گردد.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟ چطور یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

انواع رپورتاژ

همان طور که گفتیم رپورتاژ دارای انواع مختلفی هست اما از مهم ترین انواع رپورتاژ آگهی میتونیم به : رپورتاژ آگهی رسانه ای مثل : رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ آگهی نوشتاری در مجلات، روزنامه ها، رپورتاژ آگهی اینترنتی اشاره کنیم.

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد شامل:

  • نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .
  • رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .
  • محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .
  • برای تأثیر سئو، حتماً روی کلمات کلیدی صفحات مربوط لینک مناسب دهید.
  • از زبان ساده و قابل فهم استفاده کنید و از به کار بردن پاراگراف یا نوشتن متن‌های طولانی خودداری کنید.

مطالب مرتبط