مشاوره در زمینه بازاریابی دیجیتال و تجارت های الکترونیکی

زمانی که شما در بازار کنونی به نتیجه ای رسیدید که هر چه سریعتر میبایست تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی نمایید، کارشناسان تارال میتوانند مهره ای تاثیر گذار و پر بازده در زمینه دیجیتال مارکتینگ  برای شما باشند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نکته ی جالبی که میتوانیم به آن اشاره کنیم، اگر دقت داشته باشیم سال های گذشته در دهه ی ۱۳۸۰ بیش از ۹۰ درصد مدیران کسب و کار ها به دلیل عدم آگاهی در تاثیر گزاری و نقش دیجیتال مارکتینگ  در بنگاه های اقتصادی خود، از ایجاد کسب و کار الکترونیکی اجتناب می نمودند. ولی امروزه این امر سبب گردیده است که تمام صاحبان کسب و کار گوشه ای از ذهن خود را به ایجاد یک کسب و کار الکترونیکی درگیر نمایند.

فرایند اجرایی دیجیتال مارکتینگ  اگر توسط کارشناسان حرفه ای در هر کسب و کاری اجرا گردد به جرات میتوان گفت پر بازده ترین تبلیغات در کل حوزه ی تبلیغاتی می باشد.

کسب و کارها از راه های ارتباطی دیجیتالی مانند موتور جستجوی گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها به عنوان اهرمی برای دستیابی به مشتریان فعلی و آتی خود استفاده می کنند. پس بازاریابی دیجیتال  به معنی استفاده گسترده از تاکتیک های دیجیتالی و کانالها برای ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین (جایی که بیشتر مشتریان وقت خود را سپری می کنند) است.

ما معتقدیم که امروزه بازاریابی غیر دیجیتالی هدر دادن زمان و هزینه است.

در مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه مواردی تعیین می شود؟

  • شناسایی بهترین روش ها جهت ارتباط با مشتری
  • تعیین روش های موثر بازاریابی دیجیتالی و همچنین بررسی شرایط موجود در موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی و …
  • ایجاد کمپین های مختلف جهت یک ارتباط هدفمند با مشتری
  • استفاده از کلیه ابزارهای قدرتمند آنالیز جهت بهبود بخشیدن به روند دیجیتال مارکتینگ
  • تعیین یکپارچه سازی کلیه ابزارهایی دیجیتالی

مطالب مرتبط