برای راهاندازی فروشگاه آنلاین خود، ابتدا باید در نرمافزار ثبتنام کنید، سپس محصولات خود را اضافه و تنظیمات پرداخت را مشخص نمایید.
بله، شما میتوانید تخفیفهای زماندار را برای محصولات خاصی تنظیم کنید تا در بازههای زمانی مشخصی فعال شوند.
شما میتوانید از طریق داشبورد مدیریتی، محصولات جدید را اضافه کنید. تنها کافی است تصاویر، توضیحات و قیمت محصول را وارد کنید.
میتوانید موجودی کالاها را به صورت دستی یا خودکار از طریق اتصالات به سیستمهای انبارداری بروزرسانی کنید.
بله، نرمافزار تجارت آنلاین پشتیبانی از چندین زبان و ارز را دارد، که امکان فروش بینالمللی را فراهم میکند.
در تنظیمات حمل و نقل، میتوانید هزینهها را بر اساس وزن، مقصد و سایر فاکتورها تعیین کنید.
بله، نرمافزار امکان ایجاد کوپنهای تخفیف را دارد که میتوانید به مشتریان خود ارائه دهید.
نرمافزار دارای یک بخش گزارشگیری است که شما میتوانید گزارشهای فروش روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را مشاهده کنید.
شما میتوانید امکان ارسال نظرات و رتبهبندیها را برای محصولات فعال کنید تا مشتریان پس از خرید، نظرات خود را ثبت کنند.
بله، نرمافزار تجارت آنلاین امکان تنظیم چندین حساب بانکی برای دریافت پرداختها را فراهم میکند.
در بخش مدیریت محتوای سایت، میتوانید بنرها و تبلیغات محصولات خاص را برای نمایش در صفحه اصلی یا صفحات دیگر تنظیم کنید.
بله، نرمافزار امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کارکنان را به شما میدهد تا بتوانید کنترل بهتری بر فعالیتهای فروشگاه داشته باشید.
نرمافزار دارای ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که به شما امکان میدهد کمپینهای هدفمند بر اساس دادههای مشتریان تنظیم کنید.
نرمافزار امکان ذخیرهسازی و تحلیل دادههای مشتریان را دارد که میتوانید برای بهبود فرآیندهای فروش و بازاریابی از آن استفاده کنید.
میتوانید سیستم امتیازدهی را تنظیم کنید که به مشتریان بر اساس خریدهایشان امتیاز دهد.
بله، نرمافزار تجارت آنلاین از دسترسی از راه دور پشتیبانی میکند تا شما بتوانید از هر مکانی به دادهها دسترسی داشته باشید.
نرمافزار امکانات پیگیری سفارشات را فراهم میکند تا شما و مشتریانتان بتوانید وضعیت سفارشات را بررسی کنید.
بله، نرمافزار شامل امکانات مدیریت بازگشت کالا است که به شما کمک میکند فرآیندهای بازگشت کالا را به صورت کارآمد انجام دهید.
نرمافزار امکانات تجزیه و تحلیل ترافیک وبسایت را فراهم میکند تا شما بتوانید بازدیدها، منبع ترافیک و رفتار کاربران را تحلیل کنید.
شما میتوانید اطلاعیههای خودکار را برای مواردی نظیر تخفیفها، محصولات جدید یا تغییرات مهم فروشگاه تنظیم کنید.
نرمافزار شامل ابزارهای مدیریت مالی است که به شما کمک میکند درآمدها، هزینهها و سایر موارد مالی را پیگیری کنید.
ژتونهای تبلیغاتی روشی برای تشویق مشتریان به خرید بیشتر است. شما میتوانید آنها را در کمپینهای تبلیغاتی خاص ارائه دهید و مشتریان با استفاده از آنها در خریدهای بعدی تخفیف دریافت کنند.
شما میتوانید از طریق بخش تنظیمات پرداخت، سرویسهای پرداخت آنلاین مختلفی را اضافه و فعال کنید تا مشتریان از گزینههای متنوعی برای پرداخت استفاده کنند.
مهم است که از رمزگذاری SSL استفاده کنید، بهروزرسانیهای امنیتی را اعمال کنید و سیاستهای قوی برای حفاظت از دادههای کاربر ایجاد نمایید.
شما میتوانید برنامهای برای وفاداری مشتریان ایجاد کنید که شامل تخفیفها، امتیازات و پاداشها برای خریدهای مکرر باشد.
استفاده از ابزارهای ادغام شبکههای اجتماعی به شما امکان میدهد محصولات خود را مستقیماً در پلتفرمهای اجتماعی تبلیغ کنید.
نرمافزار تجارت آنلاین امکان جمعآوری و مدیریت اطلاعات تماس مشتریان را از طریق فرمها و واسطهای کاربری فراهم میکند.
بله، نرمافزار قابلیت ایجاد گزارشهای مالی خودکار را دارد که میتواند به شما در تحلیل عملکرد مالی کمک کند.
میتوانید سطوح دسترسی را برای محصولات خاص تنظیم کنید، تا فقط مشتریان خاصی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.
بازخورد مشتریان میتواند از طریق نظرسنجیها، نظرات و رتبهبندیها جمعآوری شود. این اطلاعات را میتوانید برای تحلیل و بهبود محصولات خود استفاده کنید.
ثبت دیدگاه
همین حالا برای خرید نرم افزار crm از ما مشاوره بگیرید
فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.
پربازدیدها
مقالات مرتبط
همین حالا برای خرید نرم افزار crm از ما مشاوره بگیرید
فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.
پربازدیدها
چگونه نمایندگان و کارمندانم را به استفاده از CRM مجاب کنم؟
بازاریابی / 1403/02/11
چگونه نمایندگان و کارمندانم را به استفاده از CRM مجاب کنم؟
بازاریابی / 1403/02/11
چگونه نمایندگان و کارمندانم را به استفاده از CRM مجاب کنم؟
بازاریابی / 1403/02/11
چگونه نمایندگان و کارمندانم را به استفاده از CRM مجاب کنم؟
بازاریابی / 1403/02/11
چگونه نمایندگان و کارمندانم را به استفاده از CRM مجاب کنم؟
بازاریابی / 1403/02/11
توجه
کد احراز هویت را وارد کنید.